Thursday 28 June 2018

香港 & 新加坡遊 DAY 5B APR 22, 2018 (元朗行)

在永順食店吃過早餐後, 下一站是去元朗公園.  可能我和中學同學唔熟路,去元朗公園都找了一段時間.  反正我們入元朗, 都是想四圍行吓, 咪當做運動及沿途欣賞風景. 去元朗公園主要目的是百鳥塔, 見人倚著粉藍色樓梯影相, 影得好靚. 所以便去行吓.

** 這酒樓是地舖, 門囗好裝煌 **

** 途經馬田村, 才到元朗公園 **


** 估唔到元朗公園, 面積好大呀! **

百鳥塔的外觀不及內裡的樓梯靚, 起初我還以為我們找錯地点. 當我們找到, 百鳥塔要暫停開放一小時,以便進行清潔工作.  清潔一吓才再公眾開放都好, 起碼令我無咁擔心禽流. 因為百鳥塔的最底層面積有85平方米的開放式鳥舍,並遍植了多個品種的樹木、灌木、盆栽植物,以模擬叢林的環境,使雀鳥有如置身於大自然。

回來後再翻查資料, 原來百鳥塔矗立在30米高的水牛嶺上,是附近最高的建築物,亦成為元朗公園一個突出的標誌。紅色的7層觀景塔具有中國建築的特色,樓高30米。遊人登臨塔上,便可瀏覽整個元朗市的景色;而極目遠眺則屏山、廈村、十八鄉和天水圍新市鎮亦映入眼簾。

** 難得一遇在草坡上見到烏龜, 我專登阻住他前路, 但這隻烏龜爬得好快去找出路 **

** 又遇一對白鴿躺在草坡上日矖太陽,  牠們幾恩愛 **


遊覧完元朗公園,  我和中學同學打算去食甜品.  本想找一間新店試吓, 但星期日下午三店都無乜人, 立即轉去B仔涼粉.

上次來B仔涼粉, 巳經超過10年前. 水準仍保持好好!  我們兩人吃不下巨大B仔涼粉, 唯有叫個細.  我的鮮果桂花馬蹄露好正 ,好多水果.  老友的芒果西米撈都唔錯, 芒果好香甜.


後來跟朋友說起B仔涼粉, 才知道佳記甜品的蒜茸香辣雞翼尖及腸粉好食.  今次錯過了, 唯有等下一次!









No comments:

Post a Comment