Saturday 16 June 2018

香港 & 新加坡遊 DAY 4A APR 21, 2018 (Hotel Icon下午茶自助餐)

上年回港,  中學同學請了我去Hotel Icon的Market 吃中午自助餐, 我吃過後巳決定要再Encore.  因食物質素唔錯及有我最愛的榴槤甜品和抹搽甜品.  所以一早叫中學同學訂位.  Lunch Buffet上年吃過,  今次大家試Tea Buffet.

3:30PM 開始下午茶自助餐,  3:15PM 門口巳有超過50人排隊

自助餐設有奶茶檔, 可叫奶茶, 又可叫越南咖啡. 有朋友之前巳讚過這裡的奶茶唔錯, 又幾好飲,茶味重, 絕對是我杯茶, 我都嘆了兩杯.

有炭烤榴槤咖央多士, 可惜掛著食其他東西, 取時已接近下午茶完結時間, 所以多士唔香脆.

迷你肉醬意粉&炸魚都沒有吃, 要留肚!

蟹肉多士, 好味!

試了朋友的花彫蛋白蒸龍脷魚, 無乜味.












原來當日自已食咗乜已經忘記了, 掛著食無影相, 只記錄了吃過的甜品同印象中吃了好新鮮的三文魚魚腩, 蟹腳,鮮甜海鮮粥, Haagen Dazs的Cherry Blossom 及 Blueberry Lavender雪糕

粉紅色的榴槤波板糖, 無個食物牌放在旁邊, 我以為是裝飾品!

菠蘿班蘭榴槤包

大部份甜品都好好吃,圖下綠荼四方型那件, 每次來Icon都是我的最愛 -  集齊綠荼,朱古力及茉莉的味道, 每種味道都好平均.  正!









4 comments:

  1. 我仲未有機會試ICON,見到食物很豐富呢

    ReplyDelete
  2. 所以我鍾意影食物相,食完回國以後可以時時回顧,冇得食都有得睇,哈哈哈。

    ReplyDelete