Friday 8 June 2018

香港 & 新加坡遊 DAY 1 APR 18, 2018 (到步)

自兩年前,我家有事發生後, 我巳經打定輸數失去以往的自由,去旅行的機會會好渺汒.  真的多謝一班親朋好友的幫忙,  我才可以重獲自由.  現在每次去旅行, 都不知道下一次會是幾時, 仲有冇人願意幫忙呢? 今次因公事可以令自己留港兩星期, 可以鬆一鬆!  家中亦沒有特發事,絕對要感恩.

今次自己第一次留港, 開頭都有D驚同緊張.  但心想這是自己生長的地方,  應該無有怕.  加上當年我乜都唔識被我媽掟了來加國, 最後都挨過了, 就更加唔驚啦!  相反經過今次一人回港, 我開始好嚮往.

早上朋友帶我去她家附近馬鞍山的舊式商場吃早餐, 舊式商場有好多檔食肆, 專做街坊生意, 人情味重.  一到香港, 梗係先嘆番杯奶茶. 求其一間都比加國好, 無辦法, 材料問題.加國是沒有黑白淡奶.  沙爹牛麵的沙爹汁都OK.

中午, 朋友要請裝修師傅飲茶, 怕我一個人悶, 所以叫埋我.  去了集團酒樓彩褔.  酒樓位於大廈頂樓, 所以天台有個靚景場地, 比人影吓相.

下午去荃灣民豐粉麵, 買我喜歡的韭菜水餃及民豐隔兩間店鋪的廣東水餃做晚餐. 上年有親戚來加國玩時, 告訴我要吃荃灣四坡坊唯一雲貴川米線.  所以打算來吃下午茶.





** 怎知在找雲貴川時,  朋友說很耐無吃米芝蓮祥興記生煎包, 於是買一客Share **





祥興記生煎包, 你可以話佢脆皮底, 亦可以話佢底好硬.  見仁見智!  不過生煎包內有好多湯汁

好啦!  終於找到雲貴川米線.  正值下午四, 五點, 不用排隊.  叫了網上及親戚推介的腩肉炸醬, 還加了猪脷.  一大碗和朋友Share.  起初可能我期望過高, 我覺得只是一般.  怎知回來後再看網上食評,  原來要叫酸辣或麻辣, 我兩樣都無叫, 吃不到精髓.  怪自己做功課不足, 唯有等下一次.

朋友問我有冇吃過冰菜,  我完全不知道是什麼.  原來菜葉表面上好像結了霜有冰粒, 所以叫冰菜.  可當沙律菜或灼熟當油菜吃.

最後我們買了些配今晚的水餃做晚餐. 當油菜吃的食後感: 叫做試過, 幾得意。不過無乜菜味及不甜, 可能用來做沙律會好D.

No comments:

Post a Comment