Tuesday 19 June 2018

香港 & 新加坡遊 DAY 4B APR 21, 2018 (尖咀行+欣宜演唱會)

食完自助餐, 又未夠鐘睇演唱會, 要行行消化吓!  在尖咀四圍行, 行吓街道又去了K11 & I-Square


途經Paul Lafyet, 原來正做法式焦糖燉蛋買一送一優惠.  未有現貨, 要先買優惠卷才可換取.  我中學同學說好好吃, 想送我優惠卷, 叫我試試.


是日晚上去了看欣宜演唱會!  未回港前, 巳叫了中學同學訂票.  其實每次返港, 都想抽時間看演唱會, 因為香港的演唱會, 燈光設計好, 製作水準高.  相反我很少在加國看演唱會.

欣宜首次在紅館開演唱會, 氣氛好好! 螢光幕上打出歌詞, 讓大家可以跟箸欣宜唱歌.  整晚的燈光設計製造氣氛好澎湃, 欣宜亦好唱得, 開場無間段唱足超過15分鐘快歌勁舞, 唔到你唔服!

我其實好佩服欣宜, 放棄減肥, 做回自己.  做人最緊要開心. 她好努力, 亦抹去她以往小時候的負評. 她龐大的身型, 跳勁舞時跳都不覺得她笨拙及論盡.












整個演唱會有好多驚喜, 有Supper Moment 同謝安琪做嘉賓, 又有8個壯男及型男跳空中鋼管舞.










1 comment:

  1. 我都覺睇香港歌星嘅演唱會,紅館氣氛真係好好多,喺呢度睇始終差d。

    ReplyDelete