Monday 11 June 2018

香港 & 新加坡遊 DAY 2A APR 19, 2018 (志蓮淨苑 - 南蓮園池)

今天約了加國以前的同事見面, 她說去飲茶定食齋.  其實每次回港, 我最唔想就就係飲茶, 因為見親戚, 多數都會去飲茶.  加上加國的點心質素唔差, 而我又好耐無在港食齋, 所以選擇去食齋. 她帶我去了位於九龍鑽石山的南蓮園池. 南蓮園池和志蓮淨苑都是仿照唐代藝術風格設計,相互毗連, 大家同處於繁華喧鬧的市中心 , 但當你步入此地方時, 會令你感受到那份別具寧靜平和的氣息,也是都市中的淨土.

南蓮園池內的志蓮素齋, 不是一般傳統的齋菜, 是帶有台式及西式的做法.  加國同事經常來, 推介了五福拼盤, 菠蘿咕嚕麥纖, 福袋及牛肝菌炒飯.

五福拼盤分別是紅菜頭沙律、醬燒菌、醬燒麵根、柚子醋粉皮及麻辣青瓜花苗.  五福拼盤全部都好好食, 最愛紅菜頭沙律及醬燒菌.柚子醋粉皮也很清新, 酸咪咪開胃的.  麻辣青瓜花苗就夠特別.

菠蘿咕嚕麥纖, 麥纖略炸後外脆內韌,配料用上酸蘿蔔及新鮮菠蘿,酸甜中帶鮮味, 好惹味!

福袋尤如百寶袋, 打開後就知道藏了什麼在內.


牛肝菌炒飯, 味道不太濃, 不知道這是否牛肝菌很清淡?

這就是志蓮素齋的外觀.  如安排坐窗邊位罝, 便可寫意欣賞瀑布園景流水.



售賣商品的小店, 外型和日本京都的店舖很相似.


車厘子樹

我覺得一走進南蓮園池和志蓮淨苑, 會覺得自己似身在台灣及日本, 入來透透氣, 放鬆吓都不錯!











2 comments:

  1. 我去年同我嘅溫哥華老同學一齊去那裏拍照,不過冇食齋.

    ReplyDelete