Thursday 14 June 2018

香港 & 新加坡遊 DAY 3 APR 20, 2018 (糖葱餅 +牛雜)

今天在馬鞍山新港城中心見到有糖葱餅賣, 好耐無食, 立即買件來吃.  未移民去加國前, 我都不知道這小食的名字, 後來和朋友傾開街邊小食, 才知道它的名字. 眞不明白這甜品內沒有葱, 為何叫糖葱餅?  管它吧!  好食就得啦! 但吃這小食我比較笨拙, 吃到身上有很多椰絲.

香港糕点真的有好多花款,D馬卡龍真係好靚, 点捨得放入口?

香港的麥記經常都有新產品:  今次回港是紫薯軟雪糕及美綠飲品和甜品

友人住馬鞍山, 未回港前巳在WHATS APP告訴我, 回來要帶我試試八喜牛雜.  住在加國, 很難找到好食的牛雜, 這間未算最好吃, 中規中矩, 但勝在比其他店舖夠平同夠大碗. 

2 comments:

  1. 返到香港,我都係鍾意食很地道的粥粉麵飯

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我也是, 魚旦粉永遠是我的最愛. 吃極都吃唔厭!

      Delete