Friday 22 June 2018

香港 & 新加坡遊 DAY 5A APR 22, 2018 (元朗行)


我發覺我越來越喜歡新界, 特別喜歡大埔.  空氣淸新, 消費平D.  很久沒有去元朗, 印象中元朗只有B仔涼粉, 老婆餅, 奶茶王, 牛雜等食物.  今天除了去揾野食外, 就係要去元朗公園.
















走入新界, 感覺上條馬路闊D,空間大D.

看!  茄子種得幾靚!  乾花顏色亦好吸引!

一早入來, 是想去永順食店. 找了一段時間都找不到, 後來經好心女途人指示街道的方向, 我們才找到.  女途人好奇問我們是否去永順食店, 還說這店好食, 奶茶都好飲.我立即打蛇除棍上問除了這些,  仲有什麼推介.  她推介了炸豬扒, 還說現在時間尚早, 應該不用排隊.怎知......條隊有成十幾人.

一早已做了功課, 雜麵 (圖下)不在餐牌上, 熟客才懂叫.  是用雪菜即炒炸魚片及紅腸.  另叫了炸豬扒和老友開心Share. 見隔離叫了炸豬扒拼炸雞翼, 才知可以雙拼.  可惜我們巳落了單.

老友叫了沙爹牛肉麵, 沙爹汁帶甜, 老友晤多喜歡, 但我又鐘意堝!

這店好多客人吃麵時會轉叫日本的蟹王麵.  我們都轉了, 但吃不出分別.  再回港的話, 我應該會再來, 愛上了它的沙爹牛肉麵&奶茶.  下次要叫一個普通麵及一個蟹王麵作比較.



2 comments:

  1. 元朗都識路揾食,勁呀!其實好羨慕妳返到香港好多地道食物都可以試到,我嘅腸胃已經太「北美」,好多野都唔多敢食,怕自己水肚不服。

    ReplyDelete
  2. 隨著年紀漸長, 我的腸胃巳不像以前.可能我嘅腸胃亦開姑始「北美」了!

    ReplyDelete