Sunday 20 May 2018

香港,京阪神2017 Day 21 - NOV 07, 2017













來到最後一天在香港, 要盡情地吃!  (其實回來的每一天, 我都好盡情, 哈哈!).  再去百利冰室, 喜歡它的豬仔包.  又掃吓街, 鱼肉燒責, 不過麻麻哋好吃. 在掃街期間, 係7仔店巧遇加國的大學同學, 他說平時少行這邊, 今日因要去銀行才過來.  我會視這些是緣分, 有緣的話, 点都會見到!  無緣, 見極都見唔到.

嘩! 連豬肉檔都咁電子化呀! 我真係大鄉里!

昨日已鎖定午餐要去大家樂吃荷葉飯.  怎知到取餐時, 發現阿姐出錯餐.  我一心諗住來吃荷葉飯, 梗係同阿姐講.  点知阿姐話, 我無出錯餐, 張單係鮑片雞粒飯.  於是我咪同收錢果阿姐講, 我係要荷葉飯, 不是鮑片雞粒飯.  点知這位收錢阿姐就仲叻, 佢話荷葉飯賣哂.  咁!  我就仲嬲.  你賣哂荷葉飯做乜我落單時. 你不告訴我, 夾硬要我食鮑片雞粒飯.  第二点解荷葉飯賣哂, 餐牌上沒有售罄牌貼上.  心情大趺, 真係食乜都無味道! 

点知我Honey懷疑收錢阿姐講大話, 因佢見到厨房有出荷葉飯給客人.  他索性企係出餐部,隔了三四張單,  厨房又再出荷葉飯給客人.  嘩!  學劉華話齋:  今時今日, 咁嘅服務態度, 点得呀!  Honey 同阿姐理論, 要見經理.  經理不斷說唔好意思, 話明天留定個荷葉飯給我.  我話今晚生飛機離開香港, 点知佢問我幾時返香港.  我說我是遊客, 昨日已想來吃荷葉飯, 可惜已售罄; 所以今天再走一趟來吃.  但無諗過收錢阿姐荷葉飯賣完又唔出聲, ,局我食鮑片雞粒飯!  加上收錢阿姐解釋沒有掛售罄牌, 原因是除不下餐牌.  根本掛售罄牌是不用除餐牌, 只需把售罄牌貼在餐牌上就可以, 因我昨天巳見過售罄牌.  好明顯!  這個經理怕咗班阿姐, 又驚有其他食客拍片放上網, 他只想平息我倆的怒氣.  他說全數退回給我們, 還問我們有冇其他野想食?  咁嘅氣氛, 乜心情都無啦!  平時我真係會信阿姐講荷葉飯賣完, 夾梗吃鮑片雞粒飯就算! 但今次好像神推鬼擁, 比我Honey 發現D阿姐講大話.咁我就唔甘心啦!  我是消費者‧, 我有知情權.  最後, 經理唔單止退回鮑片雞粒飯的價錢, 通Honey 的焗豬扒飯也退回, 而荷葉飯餐牌上立即加上了售罄牌.

就係咁!  大家樂事件, 便結束了我 21 的旅程啦!

1 comment:

  1. 完全明白妳感受,雖然心裡明白就算道理喺自己嗰邊,越嘈自己亦只會越唔開心,但遇著啲嘴臉阿姐,嗰度火又確係難下。

    向好方面諗,臨上機唔食大家樂都唔係壞事。。。n年前朋友親戚喺大家樂做廚,佢每日食飯只會攞一只原隻未開咸蛋做餸撈白飯,其他食物,佢一啲都唔食。

    ReplyDelete