Wednesday 16 May 2018

香港,京阪神2017 Day 19 - NOV 05, 2017

距離返溫哥華的日子越來越近, 陸續有朋友約會. 一早去了旺角倫敦大酒樓飲茶, 約了契女 (我們私底下叫, 沒有正式上契).  話說2009年, 我坐電車尾樓上, 準備拍下街道及舊樓; 正當我舉高上機, 後面電車頭樓上的一位三歲小妹妹, 不斷在我鏡頭前擺Post. 到電車停站時,  這位小妹妹又唔怕羞撩我說話.  見你咁可愛又唔怕羞, 幇你拍下幾張玉照先.  到我下電車時, 原來小妹妹和嫲嫲也是同一站下車, 咁有緣份; 立即交換電郵地址, 待我日後可發放照片.  就係咁! 我們巳由 由昨天的電郵到現在的What apps, 一直保持聯絡.

契女嫲嫲約了我們去旺角倫敦大酒樓飲茶.  差不多每十個茶客就有七個茶客都叫這個燕窩椰王, HK$28, 立即叫來試試.不管它的燕窩是真是假, 味道好好!  到再想叫多一個, 巳經賣完. 要等下一輪(大約半小時). 估唔到要等咁耐, 巳經都有成20人在出点心位置排隊等這椰王, 我當然排埋一份.  契女嫲嫲說這酒樓另一熱賣点心是义燒餐包, 一樣有好多人排隊!

下午另一朋友約了去 LADY M.  迷上了它的Crepe Cake好耐, 未食過Fresh Crepe Cake.  因我為食到, 有朋友來溫哥華探我, 我叫朋友買4件, Frozen後帶比我食.  Frozen後都好好食, 上次卬象中, Green Tea Crepe Cake & Yuzu Cheesecake都唔錯; 相反Earl Grey Crepe Cake 味道就淡咗少少!





















Tea Set 價錢好吸引!  $298可選4件旦糕 + 2杯飲品.  選了香港限定: 玫瑰Crepe Cake, 原味Crepe Cake, 其他2件, 巳忘了是什麼旦糕, 但總括來說, 每件都唔錯.

晚上和一班親戚吃飯, 叫一圍有肉有海鮮又有菜, 唔駛揀食乜野咁煩!
























** 用紙杯載著炸蝦丸, 賣相可愛 **


















** 臉盤咁大既馬拉糕, 大家都好興奮, 個個都爭著相機食先 **

這餐飯, 一班長輩都吃得好開心.  他們都一把年紀, 真係見得一次得一次, 今日唔知聽日事.  回加國三個月後, 席上的一位長輩因在街上跌倒, 入院後因有其他拼發症, 離世了.現在回想起, 好彩離港前有和他聚聚, 吃了這餐飯; 我仲記得當晚他吃得很開懷.


1 comment:

  1. 看到最後一段真的好感觸,有時候回港時間不多,因著種種原因(借口),我往往會選擇見朋友而犧牲見親戚一面嘅機會,結果嘛,咪唯有唱句錯失太易咯!

    ReplyDelete