Thursday 17 May 2018

香港,京阪神2017 Day 20A - NOV 06, 2017


一早起來, 去快餐店吃個早餐先.  光顧了幾次大家樂, 今次去大快活.  香港快餐店真係多選擇, 有湯銀針粉, 又有辣醬上海麵.  不過我HONEY比較鐘情, 去邊處吃都係餐旦麵 或沙爹牛肉麵 + 凍檸茶.
因之後想去九龍城, 下午先去樂富, . 估唔到在這裡也見到加國的茶客.  可能機票平的關係, 好多加國人都回來了.

朋友建議我去樂富街市行吓!  無論身在何方,我其實好鐘意行街市同超市, 睇吓有D乜野新食材.新型街市, 地無水濕濕感覺, 地攤貨物分區分得好清楚. 怪唔知得, 電視台都常來拍節目


街市有地攤又有地鋪, 又有熟食檔


新型街市賣高檔食物, 賣西班牙火腿又賣生蠔.

擺放得好整齊的肉類及丸類

各種丸類是我的最愛, 加埋白菜仔埋及姜片滾湯, 正!

原來樂富站上面有一個玩具科學館 但其實似一個迷你懷舊玩具館.  管它是什麼館, 看看玩具, 又為我帶來一D童年回憶.























No comments:

Post a Comment