Thursday 10 May 2018

香港,京阪神2017 Day 18 - NOV 04, 2017



去旅行我甚少放相上Facebook, 但因這個行程來得不易,  所以我每天都直擊報導. 亦因為咁, 一些不是經常在Facebook活躍的朋友, 發現我身在香港, 好有心, 非常忙碌的他, 都要找個時間相聚.  皆因中午去吃自助餐, 於是相約在吃自助餐旁的 一間咖啡店見面.

咖啡店叫 Peace Square, 店內佈置很清新, 進內如身在外國的咖啡店 一樣.  近期愛上了玫瑰, 無論是花茶, 果占, 沐浴露及護手霜, 都令我變得瘋狂.  見餐牌上有玫瑰 Latte, 立即点杯試吓!  玫瑰味香, 奶好滑, 飲,都現在仍回味緊.

聚會一個接一個, 在咖啡店逗留了個多小時後, 便到咖啡店旁的維景酒店吃自助餐.自助餐雖沒有Hotel Icon - The Market 咁精彩, 但和長輩相聚, 珍惜相聚時間多於食物.

這自助餐有我的童年回憶: 咖喱角&雜果涼粉





來一客胡椒豬肚湯先!








晚上中學同學約了在铜記吃泰國菜, 但掛住傾掛住講, 已忘了影相.






2 comments:

  1. 不知不覺呢個遊記已經寫到day 18啦,掌聲~~~

    唔知妳有冇覺呢,無論返幾耐,返到香港見親戚朋友嘅時間總係唔夠,希望可以見多啲人同見耐啲。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 也是.時間總係唔夠,時間總希望多D! 我好鐘意返香港, 食野、買野同以一個中轉站去其他地方旅行.

      Delete