Monday 26 August 2024

2024.05.03 Day 9B 香港遊 - 西貢Coffee Shop & 煮家飯

住在香港多年, 從未去過西貢. 記得2015年, 親戚車過我和父母去, 當時只行過下海鮮街, 沒有真真正正深度遊.
今次想優閒地‧、四周圍逛吓, 睇吓小店舖, 揾間 Coffee Shop Chill 吓, 及影吓相.
西貢有好多Coffee Shop,沒有真正數過,我猜至少有超過15家店,每間外牆都好吸引,室內設計亦好有特色.
咖啡店有些賣文青舒適Feel,有些主打日式輕食,法式甜品,亦有些以港式麵包為主!
最後我們選了一家Little Cove Expresso 咖啡店, Google Search分數頗高, 有4.3分
Little Cove 以麵包店為主的西式店,店鋪主打French Toast、French Toast、Pulled pork benedict等等。店內樓底高加上簡約嘅裝修白色調爲主,感覺幾舒服!
記得看電視節目"豪遊咖啡"時, 介紹過有杯咖啡叫 DIRTY, 在溫哥華不是太流行, 所以想在港試試.
詢問服務員 Dirty 和 Latte有什麼分別? 服務員對咖啡都好有知識,解釋十分清楚.服務員提醒我們飲 Dirty是要享受層次感, 杯Dirty好好飲, 我和朋友是第一次飲, 我們都非常滿意!
另外叫了 Beef Ragu Pappardelle 及 Pulled Pork Breakfast Bowl.扁麵醬汁偏酸,牛肉軟淋,味道正常.
Breakfast Bowl有牛油果,炒蛋,火箭菜、番薯條,Pulled Pork.當天想試 French Toast, 但我們已經吃飽了. 回加國後發覺有很多好評關於這個西多士, 更被稱為香港世一French Toast.原來西多士即叫即做,兩塊煎香的西多士加上開心果碎&玫瑰花辮,配淡淡芝士及蜂蜜.
吃飽後走入橫街四處逛逛, 又有好多食肆.記得這車仔麵在西貢好像幾有名, 甜品應該都唔錯,專門做杏仁茶. 我好喜歡西貢這個地方,平常日來好優閒好舒服 .
晚上回親戚家吃煮家飯,有魚有海鮮又有湯飲, 好窩心!
碰巧通菜當造, 正到無朋友!

2 comments:

  1. 我上次去西貢應該已经係十年前了。

    ReplyDelete
  2. 咁啱我對上一次,都係2015年去過咋,嘻嘻!

    ReplyDelete