Friday 28 August 2015

英,法,西班牙之旅Day 13




係巴黎去羅孚宮,大家都為咗見蒙羅丽莎果副晝一面啦,我當然都唔例外. 我跟着絛人龍進入房間內, 準備走向蒙羅丽莎副晝時, 突然間D保安趕哂房間內所有人出去, 你影相佢地又打拍你部相機, 大家都唔知發生什麼事, D保安又無解釋, 但大家去羅孚宮, 無理由唔睇蒙羅丽莎, 我Honey 终於開腔啦, 個保安解釋係 Suspicious Item, 亦沒有講會否再開放紿公眾.  我們因為是自由行, 所以在房間外逗留多十五分鐘, 蒙羅丽莎放畫的房間又再重開.  我先有機會進入. 相反,跟旅行團的就和這副畫緣慳一面啦.   

 除咗蒙羅丽莎, 我仲有睇埋希臘神話嘅勝利女神同愛與美之神维纳斯。
 
我唔係一個歷史嘅發燒友,起初大家話要留五個小時係羅浮宮入面,我都擔心自己可唔可以留係羅浮宮入面咁耐,点知後來比我發現有些展 覧品,係令我非常之著迷.。

我所講嘅展覧品令到我非常著迷嘅係一D好精緻嘅餐具。Nee D餐具呢全部都屬於法國瑪麗皇后嘅收藏品。佢嘅餐具好典雅,色彩好艷麗,有D仲帶有東方色彩。圖案靚得嚟仲好细緻,一D復雜既圖案都可以做係D细少嘅餐具到。
 
 
 

因為瑪麗皇后D餐具,令我係羅浮宮入面非常之著迷。至於大家認識嘅碼丽皇后,會唔會剩係記得佢嘅謠傳,一句年少無 知嘅說話,就係民間百姓窮到無麵包吃,点解唔叫佢地食旦糕。佢在位時揮金如土,熱衷於舞會,時裝,玩樂,一個咁奢侈嘅皇后,你都諗到佢嘅茶具同餐具有幾咁靚幾咁高貴啦。就係因為瑪皇后有咁多靚餐具,我想了解佢多D,返到加拿大,就即刻睇番佢部電影㖭。
 
 

順帶一提,係巴黎飲凍咖啡嘅話,係會用新鮮烝濾出嚟嘅咖啡,再加冰遞比客人,你話幾咁貼心呢。

1 comment:

  1. TaTa source:
    ~歐洲啲博物館, 真係行全日, 都大把野未睇晒!!
    ~costa, 係uk 仲多分店. 我歐遊都幫襯唔少

    ReplyDelete