Friday 21 August 2015

英,法,西班牙之旅Day 11

從Blog友得知Quick 是法國連鎖快餐店, 所以今早捨棄McDonald, 來試試他的早餐.  全餐有一杯咖啡, 一杯橙汁, 一個漢堡包, 一個朱古力酥, 蘋果片及朱古力糖, 只是5歐羅.  基本上這個叫做Brunch, 我一個人, 早餐不用吃那麽多吧! 但很多早晨全餐都是有那麼多東西吃, 還一定有咖啡跟橙汁.
                                     
去巴黎,唔少得梗係去羅浮宫同凡爾賽宮。兩達地方呢我個人就比較鐘意凡爾賽宮,因為夠大夠高貴夠華麗,最令我深刻印象梗係hall of mirrors, 佢係位於凡爾賽宮嘅中間部份,有十七面嘅拱門形大鏡,完全可以反映到宮外花園的景色,而電影瑪丽皇后Marie Antoniette都係係nee度實景拍攝。
                                         ** 乘火車去凡爾賽宮, 第一次見同坐雙層火車 **

我一進入凡爾賽宮嘅mirror hall 嘅時候,真係覺得好靚。加上果日天氣好,陽光從窗外照射入嚟,再加上好多盞嘅水晶吊燈,試想想係十七世紀,D皇帝皇后係度開party, 招待外賓,你話係幾咁華丽呢。
除咗mirror hall之外,係凡爾賽宮入面,除咗mirror hall我最鍾意睇嘅就係睡房啦。每間睡房都有唔同嘅顔色,所有窗簾,牆纸同埋梳化布嘅圖案都襯到一樣,無論粉綠色,黃色同埋紅色,用金色去親坨住,你唔會覺得好娘,反而係突顯到每間房嘅氣派。
 我去凡爾賽宮嘅時侯,啱啱遇着一件名為骯髒角落藝術品正在籌備係花園到展覽,起初我同其他遊客一樣,係咪做緊一D地下维修呢,成條生銹嘅大水管放係凡爾賽 宮嘅花園到。

 
 点知返到加拿大再睇番報紙,先知道原來係一件英國雕刻家嘅藝術品,我同其遊客既感覺都係一樣,nee件藝術品放係一個建於十七世紀,風格典雅 嘅凡爾賽宮入面,真係有D格格不入。破壞哂成個環境。如果唔係擺放這件藝術品在公園內,成個花園真係又大又寧靜,縱使有遊人,但令人非常舒服。
 
 

一去完凡爾賽宮,我哋就去咗坐船,沿著塞納河,去欣賞岸上的風景。
 
 

No comments:

Post a Comment