Tuesday 15 October 2024

2024.05.12 Day 18 香港遊 - 金東大, 廣麵子 & 打邊爐

還有兩天在香港, 所以我們爭取時間去食一些想試的食物.小學同學介紹我這間金東大幾好食, 我見這店近我住的地方, 就試下啦!
招牌大大隻字是蜑家的味道, 內裡天花板吊著一隻隻魚翅.
每張枱都放了三種自家製醬料, 而這些醬料亦有在店內售賣.
我們這兩天沒有時間去食米芝蓮店燒鵝, Hoeny見有燒臘食,諗都唔駛諗就叫碗燒鵝飯止心癮.我就睇中蟹肉蝦膏煲仔飯.有點失望蟹肉偏少但飯超爽超乾身!由於這店份量不多,我們再找其他東西食
一路在東大街找以前我們光顧遢的安利魚蛋, 上次來已是Covid前的好幾年.今天再來卻找不到店鋪,上網搜尋後發現改了叫廣麵子
我不愛吃魚,但就超愛吃魚蛋,每次回港都要吃番幾碗魚蛋粉.
另一招牌名物切腩撈粗又怎少得
晚上在親戚家打邊爐,去街市買材料,喜歡食乜就買乜
在香港,又怎能不食海鮮,樣樣都好新鮮.這餐打邊爐足足吃了四到五小時,大家傾吓講吓,話飽話飽但休息完一陣,又繼續食!
和親戚朋友一起食野, 永遠是最開心!

No comments:

Post a Comment