Wednesday 27 March 2024

2023 - 10 月名古屋之旅 Day 1b - 下呂温泉

我們預訂晚餐在晚上7點, 所以要返回溫泉酒店.
溫泉酒店很大,有3棟大樓, 酒店大堂也非常舒服. 大堂内周圍貼滿名人曾經入住報導, 原來日王也是其中之一
晚餐用膳地方
一坐下已擺放多種開胃前菜來 - 白味噌蔬菜雞丸子, 生魚片等等
非常好奇在左上角, 綠色圓形有刺的東西是什麼, 原來是栗子, 有刺部分是麵粉做型
這道菜比較西式, 已經忘記餡餅裡面是什麼了
這個比較清啖, 是山藥海鮮丸
非常好味 - 飛彈牛
甜點
這頓晚餐視覺好過味覺, 食物質素中規中矩! 吃飽後去準備泡温泉!
當經過池塘以為隻水鴨是假的,再看清楚 D,隻水鴨"超實" 我,仲係到叫! 無諗過有一隻真正的水鴨住在這裡, 實際上有2隻水鴨, 另一隻是牠的伴侶,太害羞了,沒有上鏡.

1 comment:

  1. 之前揾溫泉旅館睇reviews時,都發覺唔係間間嘅食物都高汁。

    ReplyDelete