Friday 5 May 2023

我的旅遊日記 - 2022.12.23 (香港)

自助餐 - 溫哥華食物選擇少又貴,在香港食就選擇多兼平.
每次我在香港時, 有一個中學同學一定會陪我一起去吃自助餐.因為臨近聖誕節,所以她早就訂定位,試試這家新酒店的自助餐.
可能我們掛著吹水及拍照,時間過得真快,一眨眼就只剩下30分鐘. 最後我們立刻把握時間食甜品.
吃飽要四圍逛逛.
第一次去這個地方,環境很舒服,拍照一流.
許多麵包店都有漂亮的聖誕蛋糕, 個個造型都好吸引!
晚上我們去了文輝,墨魚丸不及以前好吃, 只是小時候的童年回憶.
另一朋友當天入了長洲, 專程帶了平安包和糯米糍讓我試試.感謝所有朋友對我咁有心!

5 comments:

  1. 香港自助餐我最中意食螺,因为這兒冇

    ReplyDelete
  2. 我細個未食過文輝,十幾年前試,又未至於好驚艷,反而剛好喺附近食到新鮮出爐蛋撻,就覺得超正!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 十幾年前的文輝, 質量可能已經下降了

      Delete
  3. 文輝而家真係差咗好多,我四年前喺度返工食都仲感覺ok,早排去食已經覺得入唔到口。

    ReplyDelete