Wednesday 3 May 2023

我的旅遊日記 - 2022.12.22 (香港)

返香港除咗食魚蛋粉及茶餐廳外,大排檔也是我必吃. 所以今天全日是吃大排檔, 正呀! 先到尖沙咀海防道熟食中心. 以前來主要是吃牛肉丸, 還記得那時環境衛生麻麻, 食食吓牛丸, 有隻身型如貓的老鼠經過. 從新裝修後, 內部光猛咗, 感覺乾淨咗! 很多人說華香園是熟食中心內的人氣店, 試過後只是一般,名過於實而且索價什高.可能是人手問題, 叫碗豬扒麵, 碗麵早早上, 豬扒等成十分鐘才有, 試問碗麵又怎會好吃呢? 豬扒包+豬扒飯份量小, 我朋友需要過隔離合香園再吃多一碟飯才夠飽.
我們不知道合香園有什麼好食, 但就被他的西多士吸引著.沒有期望就沒有失望.西多士超好吃, 麵包非常鬆軟.雞蛋菜甫炒飯正常,旁邊加些雪菜又幾惹味.最正係果碗鮮牛肉鮮豬潤米, 因為材料新鮮,所以個湯超甜超好飲, 另一沙爹牛肉麵就正常.一心諗著‧食德發牛丸, 唯有留待下次再來.
2019 年回港時不知道有K11 Musea, 回加後看Blogger海豚兒才知悉這個新高場好裝煌華麗, 今次回港專誠去朝聖, 設計尤如藝術館和商場結合的一個購物天堂.
留港期開剛巧電視台正在播放 "大排延席", 朋友知我喜歡大排檔, 佢自已都想試, 一於拉隊入去等開門成為第一批客人, 剛巧那天是冬至, 會有好多人來這裡做冬.
乳鴿配雞粥一流
豉汁鵝殤、炒麵, 干牛河都好有鑊氣! 咁先至係大排檔嘛!

1 comment:

  1. 大排檔冬至飯好吸引呀!日子久了,唔睇妳啲相,差啲唔記得大排檔嘅吸引處!

    嘻嘻,我都係靠blog友帶路至識去咋。

    ReplyDelete