Friday 17 February 2023

我的旅遊日記 - 2022.12.10 (香港)

未返香港前已約好朋友, 下次回港一定要去薄扶林水塘.因為薄扶林水塘是我的童年回憶, 以前細個爸爸帶我在薄扶林騎術學校學騎馬,又經常帶我去行山. 從薄扶林水塘開始, 行到上太平山頂. 細個愛扭計怕辛苦, 唔多願意行. 現在爸爸走了,想找他陪我行都無可能了. 一别三年,同朋友見番面有一種好特别的感動,好朋友立即要和我來個擁抱. 。
建於1960年的薄扶林水塘, 原來是香港第一個興建的水塘. 未開始行山前, 好朋友先帶我去香港大學大學堂宿舍拍照. 建於1861年, 係香港法定古蹟. 香港大學堂宿舍好靓, 好似身在歐洲. 接著是水塘前看守員房舍, 又是另一古蹟.
那天天氣很好, 傾下講下行就完成 45分鐘的路線, 話咁快就到山頂啦!
在山頂奈雪の茶食少少野, 休息後經盧吉道行下, 看下香港的靓景.
靓景在前, 我的感受是"THIS IS MY BEAUTIFUL HK, I LOVE HK".
好友在海洋公園 Park Fullerton Hotel 預訂了下午茶, 所以要離開山頂啦! 因為海洋公園有穿梭 巴士, 所以我們先入海洋公園, 再乘穿梭 巴士車到酒店.
酒店內的Lighthouse Café, 裝修開揚, 室外是花園遊樂場, 面對大海, 環境優美, 在這地方歎下午茶 好HEA好 舒服, 真的好歎同好正.
那天真是玩足全日, 下午茶後, 出銅鑼灣搞完下週去福岡行程, 便去工展會逛逛.
晚上本想去大排檔小炒, 遇啱那天是球賽, 我們又沒有訂位, 两間店鋪都爆滿; 只好求其找間茶記吃晚飯. 就是因為求其, 所以晚飯就……

2 comments:

  1. 好有同感,有時真係唔求其得,但又唔係下下可以預先plan定嘛TT。

    ReplyDelete