Sunday 14 January 2018

臨臨事件引發引發很多虐兒個案

近日全城討論的虐兒話話題, 令我想起很多不懂揍細路的家長.  其實養一個小朋友除金錢外, 有耐性, 心機才是最重要.

以前D人不懂揍細路, 往往不會考慮小朋友的感受.  總之, 我是大人你係細路, 你要聽我話 , 我食鹽多過你食米,你無得選擇.

臨臨事件是行動上虐兒, 我相信亦有不少個案是心靈上虐兒:

1.) 唔憤氣呀!你唔撞埋牆死咗去, 再唔係跳樓死咗去呀!
2.) 我今次就比臉我朋友唔打你
3.) 点解你同學咁叻, 你咁無用
4.) 你睇封信都睇唔掂, 你讀咁多書有乜野用, 你是一個無用嘅學生
5.) 你又点能夠同你D家姐阿哥比, 你正一陀衰家


其寶心靈上虐兒唔單止影響了小朋友的成長, 日後更影響他的自信心及做人處事的態度.  其實心靈虐兒事件亦有很多, 只是未給人報導及獲得社會關注.

No comments:

Post a Comment