Tuesday 2 January 2018

香港,京阪神2017 Day 2 - OCT 19, 2017

今天留港一整天, 明天晨早飛去大阪啦!  基於會去大阪掃貨, 途經屈臣氏及7-11, 我都求其望吓及忍手唔買東西住.

早上唔少得要同親戚飲早茶, 去了商場內的洒樓, 貪其方便及易揾位.  其實每次回港, 我最不喜歡就是飲茶.  雖然我是一個茶精, 但加國也有茶飲, 梗係吃一D港式特別食品.  不過大多朋友諗住可以坐耐D, 傾耐D, 就一定係去飲茶.













** 最喜歡點心拼盤, 可一次試多D 點心 , 有温哥華洒樓少有的牛肉燒賣**
早茶後, 去逛一轉太安樓.  住香港咁多年, 我從未去過太安樓.  兩年前親戚對我說不要去太安樓, 果度好雜!  但我知太安樓有好多好野食, 買野又平; 加上有咁多C9出入, 應該不會太雜!  自2015年去過後, 我都會留意太安樓有乜新野食.

今次難得回港, 去拜訪這間海南雞專門店.  早上11點, 已經有20幾人在排隊.  當然啦! HK$28的價錢, 有飯有薏米水, 平過大家樂, 去邊度揾?  我本想先去看看, 待去完大阪回來後去試.  怎知我Honey為食, 話個飯唔係好大 ,倒不如叫一個兩份試吓! 
**吃過飯後, 撞正TVB拍飲食節目, 又停下來看看! **
之後因為朋友約了在尖沙咀下午茶, 就在附近行行.  和朋友選了這店, 外觀好,環境靚, 但食物一般.



** 以茶做主題的甜品, 但不夠茶味! 綠茶顏色假, 烏龍茶朱古力雪糕都吃不出烏龍茶味 **  

晚上飲表妹果女百日宴. 見識個巨型完整旦黄壽桃包, 太飽已吃不下.








1 comment:

  1. 個大pat pat... Sorry係壽桃包至真,好吸引呀!新鮮熱辣時食就最正呀!

    ReplyDelete