Wednesday 31 May 2017

每間公司都總有一個Mall姐


一套"不懂撒嬌的女人" 引發起這個話題: 每間公司都總有一個Mall姐. 這是很寫實的, 我以前以前公司有, 以前公司亦有, 到現在公司有.  可惜這些Mall姐沒有劇中的Mall姐咁叻, 能幹; 他們只是拿著雞毛當令箭.  慶幸我只是接觸過一個Mall姐, 是他的直接下屬, 而其他Mall姐不是在我的部門.  但他們都擁有共同特徵:  大部份都是單身, 講野尖酸核薄, 臭皮氣, 投訴多及OT無上限.  這些人非常自我為中心, 自己永遠對的.  明明大家叫見到隻顏色是桃紅色, 但佢就死話隻顏色是橙色, 要大家雙眼和他一樣咁有問題.  這些人死要面子唔衰得.  叫人做文件要小心D, 但自己就唔小心到SEND錯文件去另一間公司; 自己做錯當無事, 人家做錯就當面鬧人蠢. 還有這些人獨家村, 朋友不多,亦可能個都怕咗佢. 試過有女仔像劇中的唐詩詠Mall姐辭職, 他上司竟說:我肯定你會後悔. 怎知這女仔離職後就去了打政府工, 亦脫Mall姐上司.   這些Mall姐在公司內個都怕咗佢, 一但職, 都燒炮杖, 唔會歡佢, 只會歡迎佢走.

No comments:

Post a Comment