Monday 15 May 2017

加爛

不知道其他移咗民嘅朋友會否和我一樣, 人雖住在加國, 但心仍在香港.

我是為食鬼, 經常會留意香港現在有D乜野新舖頭, 新食肆及新食品.  我們住在溫哥華已經叫幸福, 相比起其他國家, 我們有較多選擇, 有較多入口食品.  但因為我太貪吃, 有些食物真的很難在溫哥華找到, 例如日本洒.  溫哥華賣的日本洒, 選擇很少, 價錢亦不便宜.  所以若要買日本洒, 我便要開車去美國的日本超巿買. 美國賣的日本洒, 價錢合理, 選擇亦較多.

多得科技發達, 上網找食物資料;舖頭地址, 話咁快就找到.  叫香港朋友幫手買野, 連他住在香港都不知道有這些新店.  也難怪, 香港人個個都忙, 街上又超多人, 真的未必有太多時間及興趣四圍逛街.  好笑的是, 香港朋友竟在FB多謝我這個加爛好介紹.

無辦法啦! 溫哥華不是一個熱鬧城市, 很平靜亦跟不上潮流. 我只可靠朋友,BLOG友推介及網上搜尋, 才能得到這資訊. 我覺得自己越住得遠, 就越關注香港的一齊.  真的很想飛一轉香港,飲奶茶, 吃魚旦粉, 見朋友!

No comments:

Post a Comment