Monday 8 July 2024

2024 04.26香港遊 Day 2 - 九龍城, Team Lab: 光漣 & 太安樓

2023年底, 在我生日那天, 偶遇一位已離開溫哥華多年舊同學.就是因為這位同學, 令我尋回更多舊同學, 其中之一個是我的小學同學.在回港前, 我們已在 What's App 聊天, 在港一定要見面狂傾計.相約在九龍城泰國餐廳的泰開心
我經常說溫哥華的泰菜總是差少少, 每次回港泰菜 & 潮洲菜必是首選.叫了兩個小吃, 蝦丸皮蛋及串燒. 蝦丸配皮蛋,幾得意! 串燒亦唔乾.
再來個柚子沙律, 船河, 同學仔建議河粉要粗河粉可索湯. 甜品叫個芒果糯米飯.每道菜都非常好吃, 價格很合理.
晚上和 Honey 去中環看TeamLab: 光漣.
早在溫哥華已經網上預訂, 一直擔心下雨天會取消, 好彩雨水落下又停下.
從沒有看過TeamLab的我們, 感覺很夢幻, 配合香港夜景好靚!所以我瘋狂打咭. 因為這次住筲箕灣, 晚上再去太安樓搵食
腸粉撈, 有魚蛋燒賣,好啊! 旁邊的小食店不及這邊生意好, 經常看著腸粉的客人,生意難做!
然後再吃雲吞撈麵和水餃河, 大滿足.

1 comment:

  1. 真係大飽口福呢!而且好懷念腸粉呀!

    又,我未去過太安樓呢,而其實我對港島嘅地方都唔多識。

    ReplyDelete