Monday 16 March 2020

終於封城!

今天溫哥華市政府今日宣布將會關閉大多數的市府設施,並要求酒吧及餐廳業者,配合限制店內的顧人數。而關閉的設施包括社區中心、游泳池、健身中心、滑冰場、高爾夫球場以及所有市府的戲院。

過去3個星期, 溫哥華聽眾打上電台的Phone In 節目, 大部份人都是問:
1.) 確疹數字係咁升, 點解仲唔封關?
2.) 幾時會封關?
3.) 成日話加國新冠肺炎仍處於Low Risk,  再唔封關, Low Risk 就變High Risk















好啦!   今天早上加拿大總理杜魯多宣布全面封關,除了加拿大及美國公民外,禁止其他人士入境,同時在18日起會限制所有飛往當地的航班,只能前往四個主要城市.

本來宣布封城, 終於令大家可以鬆一口氣, 怎知.....他一句"除了加拿大及美國公民外", 又會唔會令大家透唔到氣?







4 comments: