Sunday 1 December 2019

2019.05.31 香港, 日本 & 深圳遊 DAY 10

某天坐車經過見到這店, 標榜墨魚丸專家, 決定找天來試試; 怎知不是我口味, 早知試其他店舗啦!  不過佢杯凍檸茶又幾好飲, 檸檬夠多又夠鮮! 




吃完墨魚丸河, 在灣仔一帶四周圍行吓, 一個人慢慢行, 幾舒服.   行到夠鍾, 便去泰國餐廳見同學們吃飯.   大家都遷就我食泰國菜, 因每次回港, 除魚丸墨魚丸奶茶是必吃外, 自助餐, 泰國菜和潮州菜都想找機會吃.



泰國海南雞及泰式拼盤

炒椰菜苗, 好味!

炒金邊粉

已忘記是什麼燒魚!

椰汁糕及芒果糯米飯

同學仔好有心, 記得上年我未有機會食日本Pancake, 所以已訂了枱同我去試, 真係超窩心.

因為同學仔說Pancake尤如一陣風, 所以4人叫了三款

奶荼味

 朱古力香蕉

原味










3 comments:

  1. 咁妳鍾唔鍾意食梳乎厘班戟呀?

    M2,返香港就自然會想食泰菜!:)

    ReplyDelete
  2. 梳乎厘班戟, 都ok. 但我愛日式cheesecake 多D!

    ReplyDelete
  3. 墨魚丸同牛筋都係我嘅想食列,如果有時間嘅話,哈哈哈。

    ReplyDelete