Friday 2 November 2018

香港 & 新加坡遊 DAY 14 MAY 02, 2018 (名寶石餐廳 + Judas Law +中環摩天輪)



因早機到香港關係, 一放下行李, 即刻去附近商場吃個早餐.  屋邨商場有很多小店,  很有人情味,  店內大部份客人都是街坊 ,很有人情味. 食物都OK, 不是外界所說馬馬鞍山沒有好東西吃.  叫了沙爹牛麵配火腿旦及銀針粉+粉果.

吃飽回去沖個涼,小睡片刻, 再出動見表姨, 嘆個下午茶.

表姨揀了名寶石餐廳, 每次回港都想來,  今次終於有機會試.

這是老牌的西餐廳,  表姨年輕打工時, 差不多一星期來幾次,  當時年輕的伙計現巳成為今天的經理.

食物除羅宋湯外, 其他都是一般, 味道比較偏淡.

試了蝦多士, 不是我預期的古法把蝦膠洋葱西芹釀在麵包上, 而是拍扁大蝦放在麵包上,炸了便算! 相反下圖的釀蟹蓋就比較出色.




下午茶期間, 表姨問我有冇去中環坐摩天輪,  我說想去, 但今次行程緊密,明天又飛回加國, 應該無時間去坐.  怎知吃過下午茶後 ,Honey 說距離晚餐時間仲有兩個幾鐘, 提議過海去坐摩天輪,真係突然加插這個節目, 令我變得興奮和感動.

中環摩天輪真係好抵坐, HK$20轉足5個圈.  中環10号碼頭, 有香港特色帆船, 又有Cirque du soleil, 仲有 Judus Law + 枊重言. 


認識Judas Law是2017 年尾, 在YOU TUBE 看到他唱歌. 他聲線真係好靚, 唱既歌好有共鳴. 

沒想到今次可以看到他的 Live Show.  Judas Law + 枊重言好有默契, 我都聽到六點幾直至個Show完.









1 comment:

  1. 我每次回香港都有人約我去名寶石,上次係和美國大學同學食早餐,唔錯。You are so lucky get to see Judas Law in person, I also was introduced to her music and joined her fans fb, hahaha.

    ReplyDelete