Tuesday 3 April 2018

香港,京阪神2017 Day 14A - OCT 31, 2017

ffffff

早上和親戚到百份百吃早餐, 裝修特別,  食物普普通通, 但我最愛辣椒油的包裝.  可能好多茶餐廳都有這辣椒油包裝, 只是我這個加燦未見過.

下午走去旺角睇波鞋, 發現有兩對新人來香港拍婚紗照, 大家齊來估估他們是那個國藉的代表?

在旺角, 我多數會去真知味食車仔麵. 幾次回港都有光顧, 貪久已佢就腳及多選擇.

** 最愛豬紅, 加國的豬紅無咁好味 **




















接著朋友約了我下午茶傾密計, 他本想去茶餐廳, 但因為早上我巳去了茶餐廳, 今次回來還未去美心快餐, 我要朋友遷就我改去美心.  下午茶餐好抵食,  港紙三十幾蚊有咁多野食, 額外要姜蓉仲不用加錢 在加國真的無可能.







No comments:

Post a Comment