Wednesday 7 October 2015

英,法,西班牙之旅Day 18

這天是我整個行程最亮点的一天,因為我去了白金漢宮見英女王呀。之前一直說去了兩次白金漢宮,因旁邊的Green Park連續兩日都進行跑步比賽,導致Change of Guard的活動因而取消。但我只留倫敦四日,第三日全日跟團,第四日只留倫敦半日,根本沒有多餘時間再嚟啦。
正當有少少失望嘅同時,皇天不負有心人,個天就送咗份大禮比我啦。倫敦嘅第三日因為跟團嘅關係,導遊話比我哋知,如果有時間的話,明天就要去白金漢宮。因為早上十点九,英女皇會由白金漢宮出去國會,講一年一次嘅施政報告。雖然仲剩半日留係倫敦,但時間夾得剛剛好,白金漢宮離我酒店唔遠,好彩又比我企到個第一行靚位,可以近距離咁望到英女王,仲有查理斯王子㖭。但係除咗英女王之外,我最想見係Prince William , Kate 同兩個小寶貝。不過見到英女王我已經好開心啦。因為一直都無諗過有時間反轉頭睇Change of Guard, 現在唔單止睇到Change of Guard,係比睇Change of Guard更隆重。因為掛著睇, 沒有拍照,但Honey就拍了Video.

英女王離開皇宮,儀式梗係大陣像過衛兵換班。有騎兵,警察,樂隊同埋御林軍,個個嘅制服都整整齊齊,而馬匹亦挑選個。首先有馬車同專人運送英女王着果件袍同戴果個皇冠,跟着係查理王子坐另一架馬車出嚟,最後就到英女王。我一生人真係無諗過會親眼見到英女王,可以話係我生命入面,留下精彩的一頁。
 
見完英女王,立即飛奔返酒店,準備坐車返Liverpool的農場屋啦。屋主非常有心,因知道我想找機會外出,去品嚐英式下午茶,所以他一早已焗定餅沖好茶,待我到步後可享用。可惜那天火車因機械故障, 令我們到達原來由下午三點變為五點, 白白在火車上坐多兩小時.我們好彩勝在人多, 在火車上傾吓計, 玩吓牌, 時間過得快D.
                                ** 屋主本想把食物放在三層碟上, 但找極都找不到放了在那裡 **
 
                                                      ** Homemade Yorkshire Pudding **
                                ** 來了英國後, 最愛吃豆, 全都很甜後爽脆, 沒有草腥味, 正!  **
到達Liverpool後, 立即品嚐屋主為我而設的下午荼. 接着沖過涼, Hea 吓, 又到晚餐時間, 亦是屋主的熱情款待, 飲吓酒,傾吓計, 咁又過了一日.  明天去Manchester 同吃印度自助餐, 後天便要回温哥華了.


No comments:

Post a Comment