Monday 28 September 2015

英,法,西班牙之旅Day 17

今日去倫敦效外的地方,有溫沙堡,仲有被聯合國列為世界遺產嘅小城叫做Bath,同埋擁有五千年歷史嘅巨石陣Stonehenge.好, 雖然旅遊巴士會途經酒店接戴我們, 但整個行程成八個鐘, 所以要一早出發!


去倫敦,除咗去白金漢宮,有時間嘅話,梗係要去埋溫莎堡啦,擁有九百年歷史嘅溫沙古堡,係世界上仍然有人居住嘅最大古堡,如果温沙堡或者白金漢宮掛起英國 皇室旗,就代表英女皇係度住,相反英國國旗掛起的話,就即係代表女王唔係度住。温沙堡收藏著無數嘅珍宝,最令我有深刻印象嘅古老火槍,刀劍同埋盾牌,全部 都掛哂係牆上面,加上古堡樓底高,你會覺得擺咁大量嘅兵器係牆上面,會令到我覺得好震撼,仲有英國瑪丽皇后嘅玩具屋,同現代人一樣,都係鍾意玩 miniature,有迷你餐具同傢俬,唔少得仲有洋娃娃。可惜的是所參觀的地方, 全都不能拍照.  , 堡內的工作人員會望著所有遊人, 當有些人不守規則, 他會走上前禮貌地提示你. 始終家有家法, 國有國規, 不應用閃燈去破壞這些收藏品.
 
                                

看完這些收藏品, 剛巧遇着一班御林軍正在換班.

離開温沙堡後,堡外有很多商店,比我發現竟然有Le Crescent,正在宣傳粉色系列,我用LC只是初哥,但這些顔色正合我心意,好靚呀。

係倫敦西面,有一個小城叫做Bath巴斯城,佢係被譽為英国最美丽嘅城市,亦都係聯合國認定嘅世界文化遺產。這個城市隱藏住羅馬帝國嘅遺跡,集繁華同悠遠歷史於一身,無論係文學,建築同藝術嘅表現,都同樣令人讚嘆。Nee一個咁靚嘅小鎮,有好多電影好似 La Myserty 孤星淚同埋The Duchess叛逆激情等等電影都係係Bath取景拍攝I。而傲慢與偏見嘅作者Jane Austen亦曾經係巴斯城居住過。
 
係公元一世紀嘅時條,羅馬人嚟到巴斯,發現nee一個 地方有溫泉,羅馬人好重視沖涼,又視冲涼為社交之一,於是開始建造神殿同温泉療養所,自此之後,巴斯成就成為當時貴族的社交場合。

嚟得Bath 一定要去羅馬浴場博物館,博物館入面嘅温泉,每日都會湧出46度以上嘅泉水,仲有保留一個浴池,不過已經被列入保護,係唔開放比人冲涼,但係每日都有好多 遊客嚟朝聖,望著一個咁靚嘅浴池再配合一D咁壯麗嘅建築物,可想言之當年係幾咁輝煌呢。
係英國倫敦嘅西南面,有一堆堆嘅石頭排列係梳士巴利平原上面,這個巨石陣stonehenge,已經擁有五千年歷史,究竟D石頭放係度有乜用呢,到而家都仍未搵到答案。有人話這堆石頭係神殿,亦有人話係天文鐘。
我自己親身睇過之後,感覺上似天文鐘多D,最值得令人百思不解嘅係以前D人係無任何機械工具之下,点樣去運送石頭嚟到草原,運到去草原之後,又点樣豎立 這些石頭呢
                         ** 估計以前D人是居位這些矛屋, 每日用以下的工具運輸石頭 **
 

睇完石頭陣之後,我只會覺得一堆堆原本带有神秘感力嘅石頭,因為每日不停有旅客朝聖嘅關係,都变得熱鬧起來。神秘感唔再咁強烈,理得佢係天文鐘定神殿,我就當這堆石頭好似藝術品咁,放係個大草原上比人參觀。


晚上去了King Cross 站, 因為果到有個假Harry Potter 月台, 方便紿Harry Potter迷影相. 還有一間專門店, 售賣一系列產品. 

 我不是Harry Potter迷, 叫做此地一遊便算. 跟著上了樓上洒吧吃飯, 再吃炸魚薯條, 還是覺得Liverpool 的更好吃, 還吃了青口.
 
 
明天行程是我整個歐遊最亮点及最難忘的一日, 真的皇天不負有心人.  再續.





No comments:

Post a Comment