Monday 2 February 2015

Kaya Malay Bistro - Vancouver Dine Out 2 of 6

Appetizer

Appetizer Sampler ( roti canai, chicken satay, vegetarian samosa, calamari & salad)

Entree

Lobster tail(1 pcs) in Singapore chili sauce 
Grilled Rack of Lamb (3pcs) in Malaysian style Kim Heong chili sauce
Soft Shell Crab (3pcs) with Indian peppercorn & butter

Dessert

Trio Dessert Sampler ( coconut crepes ,deep fried banana with Vanilla ice cream)   

單看以上的餐單, 用CAD$28價錢, 除可試新餐廳外, 亦可以去試多款菜色.單看頭盤已安排了五種食物給客人品味,甜品亦又二款,比起其他餐廳,頭盤和甜品只可以三選一,這間餐廳算是非常貼心。但去到變了吃六人套餐,真的有些不爽.因為大家一心是去吃Dine out, 怎知有人無睇餐牌又話要去,去到餐廳又唔研究dine out menu, 就説要吃六人套餐,但吃不完的食物自己又不願拎走。




我知道我不應該事後說不快,若真的不想五人吃六人套餐,應該立即表明立場。我們五人入面,一人提議,另一人無所謂,其他人掛住講電話,我不想掃大家慶,所以說了無所謂。眼見大部份人枱上都吃龍虾,唔多唔少總會影響吃東西的心情,因由有龍虾及軟穀蟹吃,变成只得青口吃。

 
 
 

 
  六人套餐內有很多碟菜式的味道都差唔多,比較好吃的是青口,薄餅,沙爹串燒及炸香蕉雪糕。

  我想若下次再有類似事件發生,我真的要表達自己立場,因這事發生後數天,我仍在想念餐單上的龍虾及軟穀蟹,更加有衝動在dine out Vancouver 完結前,吃多餐去滿我的為食慾。

1 comment:

  1. TaTa Source:
    ~你同班朋友唔算熟架??如果係熟, 應該同channel 啦!! 會order Vancouver dine out menu.
    ~算啦!! 事情都過咗去, 而且你個6人套餐, 我覺幾豐富. 你仲得更加食物啦!!
    ~依間Kaya Malay 我都去過. 我鐘意Kaya malay 嘅裝修環境, 坐得好舒服.

    ReplyDelete