Friday 20 February 2015

年三十晚

原本年三十晚,我人應是身在香港,享受香港的熱鬧氣氛,行行維園花市去迎接羊年的來臨。自來了加拿大後,已經好耐沒有在香港過年,可惜因有突發事件,未能趕得上在港過年,唯有期待下一次吧。
在加拿大過年,每年都會行花市。雖則加國的花市不及香港的大和熱鬧,但過年總要潻一些熱鬧氣氛。今年亦和過去一樣,去大型的唐人商場行商場,行花市及欣賞表演。雖然中文電視台會直播表演,但有太多朋友參與這表演,所以亦乘機落去商場同他們打個招呼吧。唔單止咁,亦撞到一些已回流香港工作的朋友。

之前已知道有一個神秘嘉賓會來商場同大家賀年,整個商場都變得特別緊張。四周圍都有保標,而在節目中途期間(即是廣告時段),有專人带狼狗走上台四圍搜索,原來這神秘嘉賓是我們加國的總理哈柏,真的令大家意想不到,很多市民都難以相信。

哈柏在台上演講賀詞大約五分鐘,便衝衝下了台。對於很多市民來說,是有點失望,因未能近距離見到哈柏及握手,所以有很多人仍站在商場預先安排給哈柏的休息室,期望他能和大家有一個近距離接觸。

1 comment:

  1. TaTa source:
    ~我以前好羨慕回流咗返香港啲朋友, 因為他們有機會, 再接觸香港, 但當我越係加拿大耐, 我開始無再想回香港這回事, 唔係因為我唔喜歡香港, 係可能我覺, 就算我係邊樹生活,我都係會咁. 唔會有大變!! 但近幾年, 反而多咗很多人反回流返加拿大. 再係加拿大從新做起, 真係唔容易!!
    ~我都估唔到哈柏會黎, 因為哈柏唔多參加依種活動!! 我係電視見到,都好surprise!!

    ReplyDelete