Wednesday 18 March 2015

冰球賽



自2010冬季奥運會後,我開始有興趣冰球。作為一個加拿大人,我想我都應該支持一下我國的運動。我雖不是超級Fan,亦不會看每場賽事,但身邊若有朋友仔邀請我看,我亦不會拒絕。始終看球賽,一班人柴娃娃才高興。

上星期因為幫襯某公司推出的新產品,隔了數天竟快遞兩張Cancucks門票給我去觀賞球賽,令我有点興奮。一,我知道門票唔平,我未必會願意花錢去睇。二,來了加國這麼多年,亦未真正到現場看過球賽,正好有機會比我來感受一下氣氛。

門票上寫第八行,我和Honey本以為坐得好近。我倆真是大鄉里,原本第八行是某一個section的第八行。雖不是坐到上去山頂,但票價都要$155,若山下的位置,我想起碼要$500到。
門票雖貴,但入座率有八成以上,加拿大人真捨得花費,很多是一家四口去看球賽,還有未算當晚的小吃,汽水及晚餐,我想一家四口的最低消費都要數百元以上。不過一家人去看球賽,又真係非常開心的。特別是我兩旁的小朋友,成晚叫著“Go Cancucks Go”,又真係好得意。現場看球賽同在電視前面看,感受好大分別。你可以好清楚追著個puck睇,另外又可以感受到球員的重大撞擊力。

2 comments:

  1. TaTa Source:
    ~你黎咗加拿大幾耐?? 通常黎咗加拿大一段時間,都會唔覺唔覺留意冰球.
    ~我以前係toronto 因為工作關係, 會有冰球票.
    ~其實, 有些公司會買全季球票作應酬之用. 但當然會益下員工. 反而,而家,我男友公司會有依啲票比員工. 可以坐房看球賽.
    ~不過, 冰球票真係唔平, 係奢侈品!! 自己唔捨得啦!! 但現場看, 氣氛真係唔同啲!!

    ReplyDelete
  2. Vicky,我來加已超過十年了,愛看冰球是從冬季奧運會那年開始。我也不捨得用錢買票,好我今次有免費飛,讓我感受一下那種熱烈氣氛。

    ReplyDelete