Thursday 29 January 2015

我是魔鬼朋友



朋友好喜歡Snoopy, 家中亦有好多私人珍藏。某日她傳來了一張照片,是Snoopy熱狗機.他的外型比多士爐细,但可以集烤熱麵包和烤香腸的功能,加上從未見過有其他牌子推出過這類產品,我覺得非常可愛,極力讚成朋友把他買下來。
朋友說我是魔鬼,他其他朋友都提議他不要買,相反就只有我一人鼓勵他去買。由於他告訴我這電器在香港售價七百元,加上外型可愛,那天在店舖內就只剩一部,即刻打電話再做了魔鬼,立即幫朋友購下。: )

1 comment:

  1. TaTa Source:
    ~Hotdog toaster. 幾特別. 有時,係屋企食hotdog, 最難係烤熱熱狗麵包. 放係普通toaster 又唔得.
    ~近排係london drug 見到Snoopy popcorn 機, 都好特別. 快啲再去引你個朋友

    ReplyDelete