Tuesday 13 January 2015

即食叻沙

上星期天又要在家中做守護神啦,無得出街,唯有在家弄個即食叻沙吃。剛弄家有芽菜,雞旦,豆卜,魚旦和虎蝦,真的可以扮同擺成係街外吃喎。無計,太悶要搵D野玩吓。由於虎蝦在冰箱內結成一大舊,需要多点時間解冰,最後決定唔放虎蝦啦。


這叻沙的品牌在星加坡非常出名,而且價錢都不便宜。這個麵和一個日本入口的即食麵差不多價錢,三元加紙,我都是在他減價時入貨的。雖然這麵我都是第一次吃,未吃之前亦是受到朋友的推介,況且辣嘢又是我喜愛吃的東西,一於入了4包。
這麵的湯底一流,拍得住街外的和最重要是沒有味精,渴完湯真的不會口喝。至於個麵就一般,就像一般油麵,若換上米粉就更加好味。

3 comments:

  1. TaTa Source:
    ~我覺留在家, 是非常舒服嘅一件事!!!
    ~我都有食過包叻沙, 但我好簡單煮黎食, 無好似你個碗咁豐富, 完全同包裝袋張相一樣.

    ReplyDelete
  2. Vicky, 留家本是一件舒服的事,特別是工作後可在家Hea吓同煲劇,最慘是我有特別任務在身,無可能經常出街,要在家做守護神。

    ReplyDelete
  3. 呢個湯嘅味道真係幾得,不過都幾月巴,所以試完都忍手唔敢再買啦! ^^"

    ReplyDelete