Friday 22 November 2019

2019.05.30 香港, 日本 & 深圳遊 DAY 9A

今天我中學閨蜜專登唔開工, 請假同我入大澳兼吃自助餐.  其實住了香港咁耐, 我一次都未去過大澳.

坐觀光船是遊客指定動作.


上船時無諗, 到開船後的一半路程, 船主突然加速, 我才醒起自己會暈船浪呀, 好彩都頂得住, 無事!






難得一見的鐵皮屋.


第一次見瀨尿虾乾, 唔知好唔食,買了些回加國, 到現在仍未開始食


今次回港同燕子好有緣, 巳經第三次見,  頭兩次在鎌倉, 今次又在大澳見到.  一見到動物, 我會好興奮.


我們從碼頭慢慢行去大澳文物酒店, 沿途風景好靚, 令人好舒服.  可能不是假日, 環境非常寧靜


嘩! 有好多大樹菠蘿係樹上面.


和同學仔傾吓行吓, 好快就到逹大澳文物酒店.   這酒店一早巳知道是由舊大澳警署活化而成, 想來打咭好耐, 可惜每次回港都時間緊逼, 今次終於有機會啦!
















原來這酒店只有9間房咁少,  不過坐落在小山丘上, 可飽覧眺遠景色.





回程時見到好多藍色膠桶,  才發現是人手整虾糕.












1 comment:

  1. 大澳, 我都係N年前我嘅網友帶我去過一次。

    ReplyDelete