Tuesday 19 November 2019

2019.05.28 香港, 日本 & 深圳遊 DAY 8


朋友仔知我回港必飲奶茶, 所以一早就計劃和我來"我杯茶" 嘆奶茶. "我杯茶"是2010年國際奶茶王羅德師傅開的小店,  主打外賣, 所以店內不會有太多座位. 
叫了鮮牛蛋治及炒蛋菠蘿包來配奶茶.   相隔半年, 巳忘記了味道,印象中都是好. 鮮牛蛋治麵包鬆軟蛋嫩, 奶茶亦唔錯.


途經囍帖街 (新利東街街), 又再想起和老豆2015年曾經來過, 我又眼濕濕兼心酸, 他離開了巳3年, 時時刻刻都掛住佢.


晚上和Honey同學見面, 他帶我們去大埔稻八日式火鍋炸物放題、相比在温哥華吃放題, 香港的種類真係超多. 



這裡有鱼生, 炸物, 前菜及火鍋配料再加自選牛肉 (澳洲和牛,美國和牛或多款牛肉)再加晶海鮮, 羊肉雞肉豬肉, 係無可能吃得唒!


















炸物是自助形式, 旁邊有鍋油及麵包糠給客人使用.



這餐我食得最多是牛舌,  因為在加國吃會貴D.乞



















































2 comments:

  1. 我都好鍾意食牛舌,我這裡冇㗎,所以回美國會食多啲韓國餐食牛舌。

    ReplyDelete