Monday 6 August 2018

香港 & 新加坡遊 DAY 9A APR 27, 2018 (旺角食,食,食)


來港多天, 很想吃粥.  找了商場附近的靠得住試吓.  搭枱的食客見我們影相又讚好食, 忍不住跟我說是好食但就細碗D,  因我為食, 所以細碗相反比我留肚食其他野‧ 又是回加國後, 才知靠得住的雲吞也很好吃.

吃飽飽後, 要去旺角辦事, 又要去睇手機同旅行社, 想同Honey去三日兩夜旅行, 撞正五一黄金周, 都怕機票會貴.

Honey 每次回港, 一定要來旺角, 要去通記吃魚旦麵, 這是他的情意結, 有童年回憶.

而我的情意結, 就是各間快餐店. 童年回憶有大家樂的咖哩角.

剛巧今年是大家樂50周年, 改用了紀念杯做宣傳, 立即拍下照片做個紀念.

廣告的吸引力真係好大, D海報影食物影得好靚, 忍不住買杯柚子特飲試吓!  中伏了!  超甜及簡單到是柚子蜜+雪碧+冰.  不過在飲這杯特飲期間, 也看到香港貧窮的一面.  在快餐店內眼見有一位大約六十歲男士, 衣著非常整潔.  他走去每張冇人坐自的枱上, 去搜集客人吃剩的薯條, 先拿來自己吃, 然後再問收銀員取紙袋把薯條帶走.  之後他走去垃圾桶, 再尋找飲品,  就是客人飲剩的汽水杯內溶了的冰塊水, 見到這情況, 真的令人覺得可憐及無耐,  幸福真的不是必然.

經過某商店, 見到唔同紙杯設計, 好有創意

轉頭在街角, 又見化妝品牌化妝車做宣傳










2 comments:

  1. 我都係,大家樂細個真係去得多,仲一定多過麥當勞,後來再大啲,就轉會去美心。

    ReplyDelete
  2. 我好懷念啲茶餐廳嘅豬排飯同公司三文治,現在嘅已經唔一樣,但係都係去懷舊一下。

    ReplyDelete