Tuesday 31 July 2018

香港 & 新加坡遊 DAY 8 APR 26, 2018 (車仔麵+接機)


今朝一早起床, 七点鐘由馬鞍山出發去筲箕灣, 為的是給表舅父一個驚喜及請他飲茶.  本想去他慣去的酒樓撞佢,但又怕佢轉了新地方飲茶.  穩陣起見,  上巴士後先給他一個電話, 確定他去哪間酒樓, 我先去攞位等他.  以前細個, 不是經常見面, 近這幾年和家人回港,  都是表舅父一家招呼我們.  起初表舅父收到我電話, 他還以為我剛落機在機場給他電話.  人大咗, 會開始更加珍惜和長輩見面,  因為今日唔知聽日事.
飲完茶,  表舅父去公園做運動, 而我就一個人去太古城行吓.  眼見Anges B 咁多甜品, 見咁靚,影咗當食咗.
一早見完表舅父, 下午就見表姨.  佢上年巳想帶我去太子的肥公車仔麵, 可惜肥公平日晚上收七点半,星期日又唔開.  今年再嚟, 一点正值午飯時間, 門口又一條隊.
肥公車仔麵真係平靚正.  鹵水大腸及牛腩好入味.

吃飽後途經一間店舖, 舖內放滿了很多舊款的衣車, 又拍吓照先!






晚上要接Honey機.  朋友說我住的地方,夜晚沒有東西吃,  一早巳買定杯麵給我們.  雖則多謝他的細心, 但我心想這裡是香港, 不是加拿大,  怎可能夜晚冇食肆開,  就算真的沒有, 可坐車去沙田及大圍吃.  今日看報紙, 才知馬鞍山冇好野食, 有"美食沙漠"之稱, 怪不知朋友說夜晚這裡是沒有東西吃啦.

坐了十幾個鐘頭飛機,  Honey梗係想食港式食物.  求其找一間茶餐廳, 叫了一客猪扒炒公仔麵加凍檸茶.  正!

1 comment:

  1. 猪扒炒公仔麵, 我未食過添,下次要試下因為兩樣我都鍾意食。

    ReplyDelete