Sunday 19 August 2018

香港 & 新加坡遊 DAY 10 APR 28, 2018 (中學周年晩會)

一早起來, Honey 說要去大埔, 當然去埋大埔街市熟食中心,  幫襯了鴻發牛什魚蛋專家&平記麵家.  我們最愛來這地方,   因為有好多店舖,  可去隔離買点心或西多慢慢嘆!

鴻發牛什麵, 仍保持水

平記麵家的雲吞好吃,麵就麻麻, 唔夠爽

因留港時間唔多, 所以不斷約朋友見面, 來過短聚下午茶.


接著就是出席晚上的中學聚會, 途經一間小食店, 同學說肚餓, 買了鱼旦開心 Share. 老板說他賣的鱼旦是陳皮鱼旦, 但我食不出有陳皮味

我好開心及好珍惜出席今次的中學聚會.  自移民後, 中學同學各自有小聚會, 我都未能出席.  今年有同學齊集所有老師, 叫哂同屈畢業同學,搞一個大聚會.  我好希望能夠參與.  一來下年未必再會有同學願意搞,  二來有同學專程從外國回來出席; 三來我想跟同學見吓面. 

** 已忘記我們曾經有校歌, 亦忘記点唱. 聚會送給同學 一些小禮物留為後紀念  **       

** 有同學仍保留當年的校呔**











4 comments:

  1. 我明呀,我自己都係,年紀越大越珍惜這些重聚機會,不竟年青記憶大都是和校園生活有關。。。別了依然相信,以後有緣再聚。。。

    ReplyDelete
  2. 係囉,我根本唔知我們有校歌,可能太細就移民,看回alumni facebook 才知道係點唱。今年year end我妹妹特別回香港出席一個 kindergarten alumni anniversary.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嘩! 好勁呀! 幼兒園都仍可聯絡到, 仲搞埋周年聚會

      Delete