Wednesday 22 August 2018

香港 & 新加坡遊 DAY 11 APR 29, 2018 (新加坡 Day 1A)

仲有唔夠一星期, 我就要返溫哥華.  Honey 遲些要往大陸傾野, 剛巧有數天留港, 我們立即找地方去玩.  本想去日本, 泰國或台中,  撞正五一假期, 通通都貴.  最後旅行社建議去新加坡, 算比較化算,  因今次我們真的是快閃旅行 (星期五出機票, 星期日飛), 亦是我們的第一次快閃旅行.
再次步入香港國際機場, 嘩!發現成架的士放咗入Duty Free 商店內


這些紙做的迷你藝術品好細緻!

話咁快, 已經抵達新加坡啦!  機場給我的感覺是好多樹木, 好綠化!


機場很多地方及旅遊熱點都有意見螢幕給旅客評分, 估唔到笫一個意見螢幕是在厠所發現.

我好喜歡這樹林佈置,   中間隻金絲雀令成個樹林充滿生氣, 尤如進入了另一個童話世界

今次臨急臨忙買旅遊套餐 (機票+洒店), 唔想太貴, 就只有比較遠的洒店.   旅行社職員說新加坡地方唔大, 遠少少都OK嘅!  加上機場人員好友善, 知道這洒店比較遠, 他們好有耐性教我們搭車及轉車, 更寫下哪一站轉車及落車給我們.

洒店雖是二星, 但好乾淨亦好滿意!  加上洒店門口及對面就有巴士站, 方便四圍去!


2 comments:

  1. 從妳遊記所寫感覺這旅程好充實,一啲都唔似睇到Day 11,如果唔睇標題,我一直有錯覺妳返咗香港已經至少三星期。:)

    小聲說,我返香港都想係咁,真係好想用盡所有時間。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我好想留港耐D, 住番兩三個月, 四圍買吓菜煮飯食, 鐘意又可去日本台灣玩吓! HA HA! 講得好理想,想吓都開心! : )

      Delete