Friday 6 July 2018

香港 & 新加坡遊 DAY 5C APR 22, 2018 (西環堅尼地城行)

今日真係玩足全日, 朝十晚十.   去完元朗, 出返市區, 重返我讀書的地方-堅尼地城.  一早巳聽朋友說堅尼地城變了很多,  多了好多餐廳小店, 亦多了好多外國人居住.

** 堅尼地城泳池 **

以前放署假, 我經常去游水, 舊址就在士美非路, 觀龍樓下對面.  現在搬了去海旁, 外型好特別, 設計好時代感.

** 西環海旁, 星期日並沒有太多人, 非常舒服!  **

** 海旁附近的餐廳小店 **












** 很喜歡亞蝦和亞蟹這店舖的名字**







逛完海旁, 再去西環邨! 這是溏心風暴其中一個拍攝場地, 也是我好多同學居住的地方, 更加是捷徑通往我以前的中學.

校舍巳經拆下,  斜路上山亦封銷著. 以前斜路有綠色小巴13号上山, 而我們就行上山的警察宿舍宿吃飯.  還記得味道只是一般, 但勝在夠平, 令我們中學生慳番唔少錢.

            **校舍巳拆下,  巳經變為平地**                      **昔日的校舍**


懷緬一番後,  下山又去卑路乍街逛逛!  這間Coffee Shop 好靚, 樓底又高!  可惜已約了中學同學吃潮洲菜,  無時間坐下嘆咖啡.

** 堅尼地城多了很多食肆 **

中學同學在這區居住, 起初他推介去海旁附近的餐廳開餐.  但我發覺這些小店大部份都是西式食物; 加上我從加國回來, 西式食物提不起興趣.  另一同學是潮洲人, 說附近有間潮洲菜唔錯, 正!  潮洲菜及泰國菜最啱我口味!  差不多每次回港都會去食!

德記超多人!  潮洲菜怎少得鹵水飛鵝片, 蝦棗蟹棗! 

         **好好味,  加國無可能吃得到!  **

   **沙爹牛肉都唔錯,  蠔餅就油咗D!  ** 
三個女生, 叫四個菜, 吃吓又傾吓!  傾到比伙計叫埋單,  埋單後我們三個女生去了卑路乍灣公園散步, 又講吓兒時讀書往事, 再傾吓現在的工作, 總有說不完的話題, 令過了一個很愉快的晚上.





2 comments:

  1. 上兩次回香港都冇時間去元朗添,聽說現在非常容易去啦。

    ReplyDelete