Sunday 22 July 2018

香港 & 新加坡遊 DAY 7 APR 24, 2018 (荃灣+沙田行)


回港巳一星期,仍未有機會幫襯快餐店.  今早本想去大快活, 但見美心快餐的早餐有龍蝦濃湯螺絲粉, 即刻叫個試吓!

龍蝦濃湯螺絲粉雖然沒有龍蝦肉, 我亦懷疑湯底有沒有用龍蝦來做, 我估計用了蝦殻來做.  管他啦! 配了香腸片, 好味就得!

中午又去了荃灣, 和民已經好耐無去啦!  還記得以前和民好"火紅", 有好多分店!

午餐套餐:  牛肉鍋及日式牛肉飯, 普普通通, 不過不失!

吃飽後, 朋友繼續上班, 而我自己就在荃灣廣場四圍行行!  剛巧有米奇展覽, 又慢慢睇吓影吓啦!


荃灣真好行, 對於不熟路的我, 靠天橋上的指示, 行完一個商場, 又再去另一個商場!  路牌指示非常清晰, 完全唔怕迷路! 一條天橋可去好多個商場.  回加國後, 才知道荃灣有天橋之城之稱, 怪唔知咁方便!
fsffsf
晚上去沙田陳根記, 好鐘意來, 夠鑊氣又好吃.

椒鹽九肚魚及通菜

試了新野 - 狗仔腸粉煲

乳鴿超好吃, 好香口又Juicy!
































2 comments:

  1. 椒鹽九肚魚係我女女教我食㗎,佢去香港上班三個月,啲同事帶佢去食,好鍾意,回來叫我試煮,我連啲魚係點都唔知道,之下原來係叫Bombay Duck,這裡有時有,都煮左一次俾佢食。I love pigeons..... <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你唔話我知,我都唔知九肚魚叫Bombay Duck. 你女女身型高挑,好靚女!

      Delete