Friday 18 September 2015

英,法,西班牙之旅Day 15B


去倫敦,指定動作唔少得梗係去大英博物館。所以離開Convent Garden後,便去了。可能之前在巴黎及巴塞隆拿已遊覧過其他博物館,相比之下,大英博物館就乜特別野想看。我只知道博物館的外圍建築有古希臘特色,同埋知道佢係参考古希臘神廟嘅建築風格之外呢,另一個我有興趣嘅呢就係搵吓Night at the museum 3電影入面搭嘅大英博物館同真實有幾大分別,最後發覺係完全唔同,梗係真嘅靚D啦。
                                                 **   以下是一些喜歡收藏品  **
 
 
博物館內,我最喜歡他們的正門大堂,好光明,好靚同好富現代感。
 

去完大英博物館,文又係時候醫肚啦。今次選了旅遊節目所介紹的酒吧,為的是一套迷你批配啤酒。起初看節目時,已經好想試那三款啤酒,所以立即記下酒吧名字上網搜尋。
 

想欣賞倫敦整個景色,大家諗到嘅梗係坐London Eye啦。但係倫敦眼要二十磅一個人,又要排長龍,我為咗慳錢慳時間,就去咗Sky Garden啦。這地方是在我出發去歐州前,無意中看雜誌時給我發現的,好像今年二月才開放。
 
Sky Garden 係位於Walkie Talkie Tower 嘅三十五樓,大廈嘅外型i就像一部對講機。Sky Garden 用咗超過二億打造,係全歐州最高嘅空中花園,花l園內有超過二千棵亞熱帶植物,整個花園上下高達三層樓,加上三百六十度大片落地玻璃設計,可以用唔同嘅角度 去欣賞倫敦嘅景色,近嘅有倫敦金融區,遠嘅就有倫敦塔橋。
 
Sky Garden 最重要係免費入場同網上登記就可以啦。咁當然你亦可選擇係餐廳入面飲杯野又或者吃餐飯去欣賞倫敦整個景色啦。


睇完靚景都成八,九点,仲未捨得回酒店,就走去國會同西敏寺教堂周圍逛逛。去到除咗多人外,發現有些路段開始局部關閉,又有警察把守著,望落似乎今晚會在國會附近一帶拍夜戲。
倫敦一向以雄偉壯觀嘅傳統建築物好似大笨鐘,倫敦橋同西敏寺教堂而聞名,唔單止係旅遊景点,就連好多電影都鐘意係到取景。正當我在倫敦的日子嘅時候,估唔到咁都比我見到有人拍戲啦。
 
剩睇個場面,就知道係大片,大廈上面打哂大光燈照住成條泰吾士河,等船亦放咗排燈国會大樓大笨鐘一帶全面封路,仲有飛車上面,我哋仲講笑咁講,咁大場面梗係拍占士邦啦。点知細問D電影工作人員,原來真係拍占士邦。我哋講笑会變咗講真呀。

No comments:

Post a Comment