Monday 4 May 2015

May 姐曲奇


朋友带了盒曲奇餅返加围,問我有冇興趣試?我這個為食鬼,怎能放過這機會呢?朋友一早已告訴我味道一般,不要抱太大希望,而我就抱著試過的心態,叫做吃過這隻多人熱捧的曲奇餅吧!

坦白講,我認識的May姐,只知他是前無線高層,熱愛烹飪,及傳媒搞笑地報導她只懂用雞汁教人煮餸。


這曲奇餅一盒已分開四小份,全部獨立包裝,方便開啓後仍能保持由奇新鮮。

這餅牛油味唔重,亦不太甜。不過每個人的口味唔同,我還是喜歡牛油味重的曲奇。

1 comment:

  1. 唔知係咪著重"健康"所以味道不太甜同埋無咁重牛油味呢! ;P

    ReplyDelete