Thursday 7 May 2015

飛越香港



早排看了TVB的飛越香港後,,香港這麼細的一個地方,原來香港有四分三是绿地。節目內從法國回流香港的嘉賓,有些感受和我亦蠻相同的。
雖則我在加國生活已超過十年以上,久不久我都會回港渡假。香港雖然是人多車多,但我就是喜歡他的熱鬧,一個有充勁及有朝氣的城市。不過我最愛還是香港的地道小吃, 煎釀三寶, 魚旦 墨魚丸, 雞旦仔及奶茶, 還有香港的泰國菜及糖水鋪, 講起就想吃啦.但在加國當然亦有美麗的地方,喜歡溫哥華一年四季都咁靚, 但加國生活節奏太慢, 同辦一件事情,在香港需時要十分鍾, 但在加國分分鐘可能要搞成一小時.
我愛香港, 但我更愛以前的香港; 因這地方載滿了我的童年回憶, 是我成長的記事簿.以前的香港, 經濟好, 大家守望相助, 不像今天的香港, 貧富懸殊差別太大, 工作壓力大及 多咗人上街發聲去表達意見.
這節目用了航拍技術,拍得香港很美。以前身住香港,不懂珍惜我所擁有,離開後再次踏入這遍土地,才發覺尖東海旁的燈飾及太平山下的夜景是如此壯麗,真是稱得上東方之珠之名。

1 comment:

  1. TaTa Source:
    ~我都有睇到依個節目, 其實好多外籍人士,一住係香港,就好鐘意, 因為香港嘅版圖唔大, 政府嘅交通道路建築好, 唔洗渣車, 去市區, 去郊區都很方便. 交通時間短咗, 自己有嘅時間就會多好多!!!
    ~其實, 我當年係多倫多居住,都特登住downtown, 但仍是很不方便......交通配套唔完善, 真係好浪費每日嘅時間, 但居住咗溫哥華之後, 感覺溫哥華嘅天氣真無敵. 交通配套好好多, 我感覺溫哥華居住好 舒服! 但內心仍喜歡香港!! 唔想香港走下波

    ReplyDelete