Sunday 9 November 2014

十一月的星巴克

一踏入十一月,星巴克急急換上新裝,除紙杯由白色換上紅色外,還推出幾款聖誕特飲,店內更放滿了唔同價錢的聖誕禮物。總之當你踏入店內,看見唔同颜色,唔同設計及唔同容量,的咖啡杯,就给人有一種耀眼繽分的感覺。今年星巴克推出了一張纯銀的咖啡咭,包裝精美,發售價$200但有$50回贈用來飲咖啡。

今年的聖誕特飲還潻加了粟子味道咖啡。幾年前在香港機場內的illy coffee曾經見過,但因時間關係,無缘試試他們手勢。今年眼見Starbucks有粟子味道,立即買來試試。


這麽多的咖啡杯,我自己亦買了一對espresso杯。這杯子推出只不過三日,但有些款已經賣得七七八八,剩下的唔多。我要走去其他舖頭才可拼埋一對。

2 comments:

  1. Ta Ta Source:
    ~原來你係星星咖啡迷!!
    ~你好捨得呀!! 買咗依張纯銀的咖啡咭, 我唔捨得買呀!!

    ReplyDelete
  2. Vicky, 我冇買張纯銀咖啡咭呀,我都唔捨得買,我只買了迷你杯。
    我也是星星迷,新推出的chestnut latte 唔錯。

    ReplyDelete