Tuesday 4 November 2014

新開的甜品店


在温哥華經營港式/中式甜品店並不是一件容易的事,做了幾年後,好多都挨唔住。近日好多傳媒人及blog友都纷纷討論一間新開的甜品店,個個都大讚他的榴槤雪糕好吃。在市中心和朋友吃過晚飯後,總想找些甜品來填滿那份空虛感。提議過吃waffle, 嫌太大份又要排長龍而打消了念頭。在市中心喝bubble tea又好難像台式小店那麼正宗,,而吃芝士旦糕又無乜太大興趣。突然間想吃雪糕,但家中仍有未吃完的雪糕,要找一些特别口味的雪糕吃。腦海立即想起這所新開的甜品店。

這店在晚上七点開門,我們大約七点三到達,店子己坐滿人。叫了幾款甜品試試,但除雪糕外,其他東西都是一般。不過每個人的口味唔同,亦好難單信我的評語。









楊枝甘露 ~上來外觀唔錯,芒果湯底也似樣。可惜芒果肉是用了冰芒果,放入口中還來不及溶掉,而且芒果肉只有二小粒。至於柚子,在加國很難找到甜美多汁,若真的找到,成本會變得非常高。
 
芝麻核桃糊~店主不應該用那麽大的湯碗去盛載那麽少份量的糖水(三人分,每人只可分二湯匙)。吃得出是落重料去煮這糖水,但可惜太杰,似吃粥多過似吃芝麻核桃糊。

  雪糕 ~是我們叫的三種甜品最好味的,榴槤香而且不太甜,雪糕做得非常滑,如絲一樣咁幼滑。但唯一唔好就是一客雪糕有兩個球,唔可以要兩種味道。

這店可能聽得太多好評,所以寄望過高,我還想試他的芋圓及榴槤西米露,希望下次能帶給我一個美好的印象吧。

2 comments:

  1. TaTa Source:
    ~你食嘢要求都幾多, bubble tea 又話唔正宗, cheese cake 又無興趣!! 哈哈~
    ~我食嘢好隨意, 想食就去食, 有時去到邊就食到邊.
    ~我嗰日食芝麻核桃糊係打包返屋企食, 係比我以前食個啲杰咗啲, 但依間啲甜品, 我覺好真材實料.
    ~我見到榴蓮雪糕有三支匙, 你有一班朋友同你周圍食, 都幾開心!!

    ReplyDelete
  2. Vicky, 我都是跟得班飲食朋友多,所以越來越叼咀。他們的要求比我更高,例如自己搓皮整pizza,自己煮蕃茄醬,自己焗麵包旦糕同買十磅提子回家剝皮,為的只是整果占。我好感恩可以認識到這班朋友,跟他們一起經常有好多自家野食。

    ReplyDelete