Tuesday 25 April 2023

我的旅遊日記 - 2022.12.20 (香港)

香港實在有很多好野食, 所以接下來香港的旅遊日記都是以"食"為主, 希望大家唔好介意!
有間酒樓的點心, 我在溫哥華一直都好掛著 - 椰盅 & 薑蔥牛肉餃
旅遊期間正值四週圍缺藥, 要幫加國的親戚買傷風藥,走了好多間藥房都沒有存貨.
下午入了黃大埔, Miffy聖誕燈飾好可愛, 動物麵包又好吸睛.
日清 x 譚仔三哥薯片, 唔知好唔好味?
晚上和親戚見面, 酒樓樣樣都好食, 有我最愛的澳洲龍蝦, 乳豬 & 海魚.
晚飯過後, 好朋友訂了日本士多啤梨給我做宵夜, 謝謝!

1 comment:

  1. 返到老家,見到好多野食都想試,但一日三餐已經食到肚滿腸肥,我覺得自己經常「錯過」好多街頭食物或零食😅

    ReplyDelete