Wednesday 15 January 2020

2019.06.03 香港, 日本 & 深圳遊 DAY 13B


温哥華昨晚下了場大雪, 就造了我今天多了天假期, 可以寫下Blog 和煲下劇.   已經好耐無寫啦!  剛去羌的聖誕旅遊仍未開始下筆. 
好, 繼續2019 香港, 日本 & 深圳遊, 上回講到我們去了深圳行商場, 花了很多時間在商場內, 所以乘高鐵去汕尾, 到達當地已是晚上了!


高鐵下車後再乘巴士去洒店.


朋友仔沒有太多經驗在國內網上訂洒店, 只被洒店的官方網站圖片吸引著, 又只看國內點評, 不看香港人點評, 所以中伏了. 

洒店的圖片標榜文青Feel, 當然有啦, 因為是用間學校改建而成, 哈哈. 

但最離譜我們在Check In 時, 接待員要求我們在點評一欄上給滿分.  大佬, 我房到未入, 床都未瞓, 怎能聽你說給滿分? 


一入到房間, 開水龍頭, 嘩! D水係啡紅色, 真係嚇死!

洒店位置比較遍遠, 入夜後沒有其他餐館, 只能在洒店樓下的餐廳吃飯.  而這餐廳剛在兩日前開張.   好彩, 食物OK!






叫了水煑魚,豬頸肉,  露荀炒羊肚菌及炒飯.   朋友仔不喜歡夜生活, 吃飽後便去瞓覺.   第二天才發現當晚我們應該坐車去二馬路, 逛夜市及吃束西.   但我無得怪人, 因整個行程, 我沒有參與, 只信朋友搞掂, 可惜佢去日本台灣就好掂, 返中國要花多些時間累積經驗吧!   和我結束這旅程後, 他去了好幾次中國其他地方玩, 現在應該有大把經驗了.





2 comments:

  1. 我溫哥華好朋友港寄來video她屋企門口嘅雪,又係運動時間來啦,shovel雪,小心行路同揸車呀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好的, 會小心行路同揸車, thank you!

      Delete